Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دوازدهمین روز از آذر ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به گلایه شهرام عبدلی از وضعیت بازیگری اشاره کرد. تاریخ انتشار: 18:07 - 12 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۶۶۲

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دوازدهمین روز از آذر ماه ۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به گلایه شهرام عبدلی از وضعیت بازیگری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش‌های سینما بین ۱۰۰ نفر در حال چرخیدن است

بازیگر سریال «رستگاران» گفت: تعداد کارها بسیار کم شده و دیگر از تولیدات شاخص دهه ۷۰ و ۸۰ خبری نیست، در سینما کارگردان‌هایی به همراه ترکیب ثابت خود در حال کار کردن هستند و این عرصه بین ۱۰۰ نفر در حال چرخیدن است و اگر تیتراژها را دنبال کنید معمولاً عوامل تکراری هستند.

شهرام عبدلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در تله فیلم «قلاب» گفت: تله فیلم «قلاب» به کارگردانی مهدی حیدری و تهیه کنندگی مصطفی علمی‌فر برای شبکه سه در مرحله فیلمبرداری است، در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حسن اسدی، مهدی علی پور، نیلوفر شهیدی، سیما خضرآبادی، مینا نوروزی به ایفای نقش خواهم پرداخت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی عبدلی پیرامون وضعیت سینما اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «پرستاران» در رابطه با علت ماندگاری یک سریال اذعان کرد: سریالی ماندگار می‌شود که تماشاچی بتواند خودش را در آن فضا احساس کند و یا به بیان دیگر با آن همزاد‌پنداری کند، داستان آن سریال و قصه را تخیلی و دور از دسترس و ذهن نبیند، اگر این همزاد پنداری شکل نگیرد تماشاچی از آن فاصله می گیرد.

وی در پاسخ به این که آیا بازی کردن نقش مثبت یا منفی برای وی اهمیت دارد یا خیر پاسخ داد: مثبت و منفی بودن نقش را متوجه نمی شوم، بنده فقط نقشی که پیشنهاد می شود را بازی می کنم، مثبت و منفی چیزی است که در ذهن بینندگان شکل می گیرد و کسی نمی‌تواند مثبت و منفی را تعریف کند، به عنوان مثال در سریال «خط قرمز» نمی‌توان گفت نقش بنده منفی بود یا مثبت.

بازیگر سریال «رستگاران» پبرامون اینکه تا به حال از بازی در فیلمی پشیمان شده است یا نه، اظهار کرد: نه برای من، بلکه برای هر بازیگری این اتفاق می‌افتد و من هم از بازی در برخی کارها پشیمان هستم، اساساً به نظرم بازیگری نیست که این اتفاق برایش نیفتاده باشد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

«تا ابد با تو می‌مانم» روایتی از حضور پررنگ زنان در ۸ سال دفاع‌ مقدس

نویسنده کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» گفت: کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» سر گذشت یکی از هزاران زنی است که همسرش را در جنگ حمایت می‌کند و حتی در برهه‌ای او را برای حضور در خط مقدم ترغیب می‌کند.

مریم عرفانیان نویسنده کتاب «راهی برای رفتن» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان پیرامون چگونگی انتخاب سوژه کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» گفت: من سوژ‌های نگارشیم را از سری مصاحباتی که در سال‌های ۸۵ تا ۸۹ زمانی که در سازمان بنیاد شهید فعالیت می‌کردم انتخاب می‌کنم، زیرا در این سال‌ها به ثبت خاطرات شهدا و جانبازان مشغول بودم، در این بین همواره به زنانی می‌اندیشیدم که هم‌پا و هم دوش مردان به جبهه می‌رفتند و تا پایان جنگ هم ایستادند. بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفی تازه‌های نشر انتشارات «به نشر» اینجا کلیک کنید وی جذابیت سوژه کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» را مورد بررسی قرار داد و افزود: این کتاب برگرفته از داستانی حقیقی است که خداوند آن را ایجاد کرده و من تنها آن را از زبان راوی نوشته‌ام.  
عرفانیان نقش زنان در دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: به تعداد تک تک مردانی که در جنگ حضور داشتند زنانی هستند که خاطراتی شگفت انگیز در دل دارند که می‌توان این خاطرات را نوشت، این زنان عموما همسران شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و یا همسران اسرا و مفقودین هستند. این‌ عزیزان را باید شناسای کرد، زیرا کوله باری از اتفاقات را به همراه دارند. جنگ تحمیلی فقط برای مردان نبوده و زنان نیز نقش بسزاری در هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند. 

وی به مضمومن کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» اشاره و ابراز کرد: کتاب «تا ابد با تو می‌مانم» سر گذشت یکی از هزاران زنی است که همسرش را در جنگ حمایت می‌کند و حتی در برهه‌ای او را برای حضور در خط مقدم ترغیب می‌کند. این زن «مریم مقدس» نام دارد، وی شرط اولش برای ازدواج در سن ۱۶ سالگی حضور همسرش در خط مقدم جبهه بوده است، این مسئله اعتراض خانواده این دختر را به دنبال داشته اما وی بر شرطش پافشاری می‌کند تا سر انجام همسر مورد نظر را که در خط مقدم بود را پیدا می‌کند. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید. نگاهی جامع به فهرست هیات انتخاب فجر ۳۸ فهرست هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر در حالی با حضور کمرنگ کارگردانان سینما روبرو شده که امسال فهرست نسبتاً بلندبالایی از کارگردانان غایب وجود دارد، فهرستی که اسامی همچون پوران درخشنده، فریدون جیرانی، داریوش مهرجویی، علیرضا داوودنژاد، نرگس آبیار و بهرام توکلی دیده می‌شود. 

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، هیات انتخاب آثار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر روز گذشته از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند، در این فهرست اسامی متفاوتی از اهالی سینما و تلویزیون دیده می‌شود، نام‌هایی که باید دید تاکنون در فضای سینما تا چه حد تجربه داشته اند. 

محمد احسانی، محمود اربابی، همایون اسعدیان، یلدا جبلی، رضا درستکار، سید محمود رضوی و حسین کرمی در این دوره از جشنواره انتخاب فیلم‌های بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) و نگاه نو (ویژه فیلم اول کارگردانان) را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده فهرست کارگردانان غایب جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

شاید در میان اسامی هیات انتخاب این دوره از جشنواره فیلم فجر، افراد نام آشنایی دیده شوند اما نکته بزرگی که‌ می‌توان در این بین به آن اشاره کرد کم بودن وزنه هنری این هیات است زیرا اکثریت نام‌های حاضر در این فهرست را بیشتر افرادی تشکیل می‌دهند که در بدنه و بخش مدیریتی سینما مشغول به فعالیت هستند.

شاید اکثریت این فهرست سابقه حضور بخش داوری و یا هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر طی سالهای گذشته را داشته باشند اما بیشتر آنها سابقه هنری خاصی از جمله کارگردانی، بازیگری و یا غیره را ندارند، اتفاقی که شاید در اولین نگاه کمی مخاطب را برای ارزیابی آثار هنری جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد سینمایی کشور متعجب کند. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

مشکلات جسمانی دلیل غیبت طولانی من در سینما است

بازیگر فیلم سینمایی «مادر» گفت: برای هیچ بازیگری خداحافظی از این عرصه سینما معنا ندارد، بازیگری شغلی نیست که از آن بازنشسته شوید، نمی‌توانید آن را کنار بگذارید، هر لحظه می‌خواهید نقشی را ایفا کنید.

فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با اشاره به حضور کوتاهش در فیلم سینمایی «لامینور» گفت: بازیگری برای من تمام نمی‌شود، شاید مدت‌ها از سینما دور بوده باشم اما همین که جلوی دوربین می‌روم انگار تمام سختی‌ها را فراموش می‌کنم. 

بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» درباره غیبت خود در سینما اذعان کرد: طبیعتاً به دلیل برخی مشکلات جسمی مجبور بودم مدتی از سینما دور باشم، همیشه آماده جلوی دوربین رفتن هستم اما فقط آمادگی من ملاک نیست و باید همه عوامل در کنار یکدیگر فراهم شوند تا یک بازیگر بتواند بازی کند. 

بیشتر بخوانید: آخرین گفت‌وگوی فریماه فرجامی بعد از سالها سکوت را اینجا بخوانید

وی بازیگری را شوقی تمام نشدنی خواند و اضافه کرد: برای من بازیگری اتفاقی بی‌مثال است، عشقی که هیچگاه نمی‌توان از آن گذشت، هرچند کوتاه، گذرا و حتی تصادفی در فیلم «لامینور» بازی کردم اما همین حضور کوتاه چنان شوقی در من ایجاد کرد که هیچگاه فراموش نمی‌کنم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: نه برای من بلکه برای هیچ بازیگری خداحافظی از بازیگری معنا ندارد، بازیگری شغلی نیست که از آن بازنشسته شوید، نمی‌توانید آن را کنار بگذارید، هر لحظه می‌خواهید نقشی را ایفا کنید، بازیگری غیر قابل توصیف است و تا وقتی که آن را تجربه نکرده باشید تمامی تعاریف من شاید بی‌معنا باشد. 

بازیگر فیلم سینمایی «سرب» درباره پیشنهادات سینمایی خود اظهار کرد: واقعیت امر پیشنهادات زیادی برای بازی در فیلم و سریال داشته‌ام اما فعلاً خودم هیچ تمایلی برای بازگشت به عرصه بازیگری ندارم. پیشنهادات همیشه بوده و هست اما هیچکدام از آنها باب میل من نبوده که بخواهم غیبت چندین ساله خود را از بین ببرم.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

پیشنهادی برای حضور در «بچه مهندس ۲» نداشته‌ام

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فیلم «ریش قرمز» از همان ابتدا برای حضور در جشنواره فیلم فجر وارد مرحله تولید شد و هم‌اکنون هم جزو آثار متقاضی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است و امیدوارم به بخش نهایی راه پیدا کند. 

 مهران نائل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی «ریش قرمز» به کارگردانی ماکان عاشوری را به پایان رسانده‌ام، این فیلم چند روز پیش فیلمبرداری‌اش تمام شد و هم‌اکنون مراحل فنی پس از تولید را پشت سر می‌گذارد.

وی درباره احتمال حضورش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: این فیلم از همان ابتدا برای حضور در جشنواره فیلم فجر وارد مرحله تولید شد و هم‌اکنون هم جزو آثار متقاضی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است و امیدوارم به بخش نهایی راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: آخرین گفت‌وگوی مهران نائل پیرامون بازی در سریال دلدار را اینجا بخوانید

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره فیلمنامه «ریش قرمز» افزود: از همان ابتدا که فیلمنامه را خواندم احساس کردم که با اثری متفاوت روبرو هستم، نقشی که به من پیشنهاد شده بود با تمامی نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده بودم متفاوت بود و همین مرا به فیلمنامه بیشتر جذب می‌کرد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما اخبار تئاتر اخبار موسیقی اخبار ادبیات اخبار تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است

مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «بی‌بدن» عنوان کرد: من معتقدم که فیلم اول باید به تعریف سینما و قصه گویی نزدیک باشد و بعد ایدئولوژی‌اش را جلو ببرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین برنامه از سری جدید برنامه سینمایی «هفت» با بررسی موضوع جنایی و فیلم «بی‌بدن» از شبکه نمایش پخش شد

بخش اول «هفت» به نقد فیلم سینمایی «بی‌بدن» اختصاص داشت که با حضور امیرقادری و رضا صدیق برپا شد.

رضا صدیق در ابتدا بیان کرد: من می‌خواهم قبل از بررسی فیلم به اتفاقات اخیر در منطقه گریزی بزنم و بگویم محور مقاومت اگر تا پیش از وعده صادق یک موضوع پراگماتیک منطقه‌ای بود، اکنون به یک ایده ضدامپریالیستی در جهان تبدیل شده است. سینمای هالیوود نسبت به اعتراضات اخیر دانشجویان آمریکا علیه اسرائیل سکوت کرده؛ این در حالی است که در اعتراضات داخلی ما، رسانه‌های امپریالیستی مانند بازجو به دنبال بازیگران و سینماگران ما بودند، اما به بازیگران خودشان اجازه اظهار نظر نمی‌دهند و هرکس در این موضوع موضع‌گیری کند، قطعا نابود خواهد شد. این قضیه نشان از این است که آمریکا در امنیت ملی‌اش با کسی شوخی ندارد.

امیر قادری در ادامه عنوان کرد: هالیوود ۱۰ الی ۱۵سال اخیر اهدافش بسیار تغییر کرده و فرمایشی شده است. من همیشه می‌گویم صد رحمت به دهه شصت خودمان که حتی اگر سخت‌گیری وجود داشت، اما حامی مستضعفین بود.

رضا صدیق درباره «بی‌بدن» اظهار کرد: از نظر من این فیلم بدون شخصیت و وسط باز است که تکلیفش با خودش مشخص نیست. فیلم «بی‌بدن» از موقعیت‌های دراماتیکی که می‌توانست قصه‌اش را نجات دهد، هیچ استفاده‌ای نکرده است. موضوع قتل در فیلم یک موضوع ثانویه است و نقطه قوت فیلم بازی درجه یک الناز شاکردوست است. همچنین باید بگویم که گذر زمان در این فیلم اصلا پیدا نیست و گویی در فیلمنامه اصلا به آن اشاره نشده؛ ما در نهایت با ریش قاتل متوجه گذر زمان می‌شویم.

امیر قادری در ادامه بیان کرد: موضوعاتی مانند قصاص یا جنگ مفاهیم پیچیده‌ای هستند. از نظر من «بی‌بدن» وسط‌باز نیست و اتفاقا اینکه با چندین زاویه نشان مساله قصاص را بررسی می‌کند؛ نقطه قوت فیلم است. امتیاز بزرگ فیلم بازی بازیگرانش است؛ اما می‌توان گفت که لحن تلخ و یکدست فیلم، کار را خراب کرده است. این فیلم خاکستری است و اگر کارگردان سلیقه بصری بهتری داشت، قطعا فیلم شیک‌تری می‌شد و شلختگی الان را نداشت.

صدیق در ادامه گفت: «بی‌بدن» فیلم بازیگران است نه فیلمنامه و کارگردانی. مساله فیلم قصاص نیست بلکه شخصیت خانواده قاتل است. «بی‌بدن» یک فیلم حیف شده است چرا که موضوع بسیار جذابی دارد.

بهروز افخمی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه در یک فیلم بتوان تماشاچی را وارد دالان تجربه‌های مختلف کرد، بسیار مهم است تا تماشاچی داستان‌های متفاوت را تجربه کند. از نظر من بهترین بازی این فیلم متعلق به گلاره عباسی است.

در ادامه رضا صدیق منتقد نسبت به اظهار نظر یکی از مدیران نماوا راجع به سینماگران و حواشی آن بیان کرد: هر کسی می‌تواند در سینما سرمایه‌گذاری کند؛ اما قرار گرفتن سرمایه‌گذاران در چرخه فرهنگ سرنوشتی مانند نماوا دارد که در حال ورشکسته شدن است. طرف دیگر صحبت من آن بخش از سینماگران است که معتقدند اخلاق و شرافت بیش از هر حرفه، نزد سینمایی هاست. من باید بگویم این جمله خیلی برای سینماگران گنده است. شرافت نزد کارگران و معلمان ماست؛ شرافت یعنی بخش مستضعف جامعه. من باید بگویم که لطفا شرافت را متر نکنید.

امیر قادری در ادامه عنوان کرد: زنگ خطر این ماجرا جایی است که بعد از اظهار نظر این مدیر نماوا، مردم سمت او را گرفتند. می‌خواهم بگویم که دهه فرصت‌طلبی ۹۰ چه چیزی بر سر سینماگران ما آورده که مردم دیگر از آن‌ها حمایت نمی‌کنند.

بخش دوم «هفت» به بررسی موضوع جنایی اختصاص داشت که با حضور مرتضی علیزاده کارگردان «بی‌بدن» و محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه برپا شد.

مرتضی علیزاده کارگردان فیلم سینمایی «بی‌بدن»، ابتدا درباره نقد رضا صدیق به فیلم، عنوان کرد: من معتقدم که سینما اول باید سینما باشد و قصه تعریف کند و بعد ایدئولوژی‌اش را جلو ببرد. اینکه ما از اول فیلم تکلیف را مشخص کنیم که طرفدار قصاص هستیم یا خیر، خلاف قصه‌گویی در سینماست و این متر غلطی برای بررسی و نقد فیلم است. البته که نقد به منی که در قدم‌های اولیه فیلمسازی هستم، بسیار کمک‌کننده است.

محمدرضا نصراللهی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: به اعتقاد همه افرادی که پرونده جنایی را دنبال می‌کنند، «بی‌بدن» برگرفته از پرونده آرمان و غزاله است؛ هر چند که نویسنده فیلم منکر این موضوع باشد. باید بگویم که این فیلم در مجموع اصلا جنایی نیست و «بی‌بدن» یک فیلم اجتماعی درام است. در این فیلم موضوع از زاویه بازپرس بررسی می‌شود و به عملیات پلیسی و کارگاه آنچنان که باید نمی‌پردازد و نحوه قتل هم مشخص نمی‌شود.

کارگردان «بی‌بدن» درباره ژانر جنایی بیان کرد: سینمای هالیوود به شکل خالص ژانر جنایی را بررسی می‌کند، اما در کشور‌های دیگر این ژانر با فرهنگ‌های مختلف ترکیب می‌شود. در همین راستا مضمون‌هایی به فیلم اضافه می‌شود که برای مخاطب از کشف معما مهمتر است. در «بی‌بدن» هم همین اتفاق رخ داده است. ما فکر می‌کردیم که مسائل دیگر از کشفیات کارآگاه برای مخاطب جذاب‌تر است.

محمدنصراللهی در ادامه عنوان کرد: یکی از نقد‌های همیشگی من این است که از کارآگاهان و کارشناسان جنایی در متن فیلم استفاده کنند، نه در بخش تولید. به عنوان مثال این موضوع که تمام بازپرس‌ها و پلیس‌های ما در فیلم دختر دارند به یک کلیشه تبدیل شده و همچنین این موضوع که ماموران ما در فیلم‌های ایرانی پا را فراتر از قانون می‌گذارند، واقعیت بیرونی ندارد و به یک کلیشه در فیلم‌ها تبدیل شده است.

میز سینمای جهان برنامه «هفت» نیز به بررسی فیلم سینمایی «Dune ۲» اختصاص داشت که با حضور سیدحمیدرضا قادری و آرش خوشخو برپا شد.

سیدحمیدرضا قادری ابتدا گفت: یکی از متر و معیار‌هایی که در نقد شعر استفاده می‌شود، وجه خیال‌انگیز شعر است. من می‌پذیرم که افراد جوان با دیدن فیلم «Dune ۲» در سینما به وجد بیایند، اما در نهایت فیلم روی من تاثیر نداشت چرا که فیلم‌های الان، ویرایش شده فیلم‌های قبلی‌شان هستند. این فیلم صرف نظر از رمانش، برای کسانی که سینماباز هستند چیز جدیدی ندارد.

آرش خوشخو در ادامه این برنامه بیان کرد: در «Dune ۲» ماجرا پیچیده شده و به نظرم به فیلم تاج‌وتخت ربطی ندارد. فیلم‌های این کارگردان سرد است و ما از زندگی مردمان این فیلم هیچ چیزی نمی‌بینیم و این سرما در تمام فیلم‌هایش وجود دارد. «Dune ۲» پر از توانایی‌های فنی است و بازیگرانش به بهترین شکل انتخاب شده‌اند. بیشتر از داستان فیلم جزئیات فنی فیلمش بسیار برای من جذاب بود. این فیلم مانند هر فیلم مهم دیگری تفسیر معاصر دارد.

امیرقادری نیز درباره فیلم «Dune ۲» اظهار کرد: کتاب بسیار فراتر از فیلم است چرا که مجموعه‌ای از خرد‌های مختلف در آن دیده می‌شود. درک این کتاب از مسئولیت رهبریت یک قوم بی‌نظیر است و به شدت تحت تاثیر خرد خاورمیانه است. من به شدت توصیه می‌کنم که ترجمه این کتاب را که بسیار روان هم است، بخوانید.

افخمی درباره این فیلم گفت: این فیلم تبلیغ آشکاری برای فراماسون‌ها است و به شکل آشکاری برای بزرگ‌نمایی و قدرت‌نمایی فراماسونی تبلیغ می‌کند.

بهروز افخمی در پایان این برنامه تاکید کرد: از این به بعد به امید خدا در پایان هر برنامه «هفت» یک تیتراژ جداگانه داریم؛ یعنی هر تیتراژ با برنامه قبلی فرق می‌کند. هر بار درباره یکی از استادان بزرگ سینمای ایران، چه آن‌ها که از بین ما رفتند و چه آن‌هایی که در قید حیات هستند، برنامه کوتاهی ساخته می‌شود که در حاشیه تیتراژ می‌بینید و در برنامه امشب تیتراژ ما درباره علی حاتمی است که با فیلم‌های علی حاتمی و موسیقی مرتضی حنانه از فیلم «هزاردستان» ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)